سیاست های اصلی سال 1403

 

تبعیت و همسویی با سیاست های بالا دستی

ذی نفعان کلیدی

توجه به ارتقاء سلامت گیرندگان خدمت، محیط، کارکنان و جامعه

 

اعتباربخشی ملی

استانداردهای بیمارستان دوستدار سالمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز

استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار

بیماران/همراهان/پزشکان/کارکنان

تعهد به ارتقا و بهبود مستمر کیفیت خدمات سلامت در حیطه بالینی و غیر بالینی و ارتقاء ایمنی خدمات ارایه شده به بیمار با تاکید بر رعایت و اجراء قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان با محوریت عدالت

اعتباربخشی ملی

سیاست های کلی سلامت کشور

استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار

 

بیماران/همراهان/کارکنان/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی /معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز

تامین خدمات، دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه ای به روز و کارآمد با اولویت تولیدات داخلی باکیفیت و عدم ارجاع بیمار/همراه بیمار به خارج از بیمارستان و مرکز استان و استفاده بهینه از ظرفیت های بستری عادی، ویژه و سرپایی

دستورالعمل های معاونت توسعه دانشگاه و کمیته اقتصاد مقاومتی دانشگاه

دستورالعمل های اداره کل تجهیزات پزشکی

استانداردهای اعتباربخشی ملی

سیاست های کلی سلامت کشور

بیماران/کارکنان/شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد بیمارستان/تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی/شرکت های پخش دارو و تجهیزات/دانشگاه علوم پزشکی شیراز/مجمع خیرین شهرستان

احترام و تکریم بیماران/همراهان و کارکنان با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی، وفاداری و ارزش آفرینی برای مشتریان از طریق نظرسنجی علمی از ذینفعان با توالی فصلی و بررسی و پایش نتایج به دست آمده

اعتباربخشی ملی

استانداردهای مرتبط با حقوق گیرنده خدمت

سیاست های کلی سلامت کشور

 

بیماران/همراهان/پزشکان/ کارکنان

ارائه خدمت به بیمه شدگان بیمه های پایه و تکمیلی بر اساس تفاهم نامه مرتبط و دریافت هزینه ها بر اساس تعرفه های مصوب و ابلاغی وزارت بهداشت با تاکید بر شفاف بودن صورتحساب و میزان پرداختی های بیماران

دستورالعمل های سازمان های بیمه گر

کتاب ارزش های نسبی خدمات و مراقبت های سلامت

بیماران/کارکنان/سازمان های بیمه گر

 

  • لطفا در تنظیمات صفحه گروه های خبری را جهت نمایش انتخاب نمایید.