سیاست های اصلی سال 1403
|
تبعیت و همسویی با سیاست های بالا دستی |
ذی نفعان کلیدی |
توجه به ارتقاء سلامت گیرندگان خدمت، محیط، کارکنان و جامعه
|
●اعتباربخشی ملی ●استانداردهای بیمارستان دوستدار سالمند دانشگاه علوم پزشکی شیراز ●استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار |
بیماران/همراهان/پزشکان/کارکنان |
تعهد به ارتقا و بهبود مستمر کیفیت خدمات سلامت در حیطه بالینی و غیر بالینی و ارتقاء ایمنی خدمات ارایه شده به بیمار با تاکید بر رعایت و اجراء قوانین و مقررات، آیین نامه ها و دستورالعمل های ابلاغی وزارت بهداشت و درمان با محوریت عدالت |
●اعتباربخشی ملی ●سیاست های کلی سلامت کشور ●استانداردهای بیمارستان دوستدار ایمنی بیمار
|
بیماران/همراهان/کارکنان/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی /معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شیراز |
تامین خدمات، دارو، ملزومات و تجهیزات پزشکی مصرفی و سرمایه ای به روز و کارآمد با اولویت تولیدات داخلی باکیفیت و عدم ارجاع بیمار/همراه بیمار به خارج از بیمارستان و مرکز استان و استفاده بهینه از ظرفیت های بستری عادی، ویژه و سرپایی |
●دستورالعمل های معاونت توسعه دانشگاه و کمیته اقتصاد مقاومتی دانشگاه ●دستورالعمل های اداره کل تجهیزات پزشکی ●استانداردهای اعتباربخشی ملی ●سیاست های کلی سلامت کشور |
بیماران/کارکنان/شرکت های پیمانکاری طرف قرارداد بیمارستان/تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی/شرکت های پخش دارو و تجهیزات/دانشگاه علوم پزشکی شیراز/مجمع خیرین شهرستان |
احترام و تکریم بیماران/همراهان و کارکنان با هدف ارتقاء سطح رضایتمندی، وفاداری و ارزش آفرینی برای مشتریان از طریق نظرسنجی علمی از ذینفعان با توالی فصلی و بررسی و پایش نتایج به دست آمده |
●اعتباربخشی ملی ●استانداردهای مرتبط با حقوق گیرنده خدمت ●سیاست های کلی سلامت کشور
|
بیماران/همراهان/پزشکان/ کارکنان |
ارائه خدمت به بیمه شدگان بیمه های پایه و تکمیلی بر اساس تفاهم نامه مرتبط و دریافت هزینه ها بر اساس تعرفه های مصوب و ابلاغی وزارت بهداشت با تاکید بر شفاف بودن صورتحساب و میزان پرداختی های بیماران |
●دستورالعمل های سازمان های بیمه گر ●کتاب ارزش های نسبی خدمات و مراقبت های سلامت |
بیماران/کارکنان/سازمان های بیمه گر |