خانه
سایت دانشگاه
01 آذر 1403
EN
کارکنان
دانشجویان
پزشکان
معرفی بیمارستان
تاریخچه بیمارستان
چشم انداز
ریاست بیمارستان
مدیریت بیمارستان
قوانین و مقررات بیمارستان
سیاست های کلان بیمارستان
گالری تصاویر
ساختار سازمانی
ماموریت
افتخارات و دستاوردها
مکان جغرافیایی
واحدهای اداری
منابع انسانی
رئیس منابع انسانی
کارگزینی
دبیرخانه
بایگانی پرسنلی
حسابداری
رئیس حسابداری
حقوق و دستمزد
درآمد
مسئول درآمد
ترخیص
صندوق
حسابدار مالی
مدیرپرستاری
فناوری اطلاعات(IT)
تجهیزات پزشکی
تاسیسات
اقتصاد درمان
مددکاری
تغذیه
بهبود کیفیت
مدارک پزشکی
رسیدگی به شکایات
حفاظت فیزیکی
کارشناس حقوقی
بخش های درمانی
کلینیکی
اطفال
NICU
زنان
جراحی
داخلی
ENT
ICU جراحی
ICU داخلی
CCU
زایمان
اتاق عمل
اورژانس
کلینیک NCD
دیالیز
اعزام
پاراکلینیکی
آزمایشگاه
تصویربرداری
فیزیوتراپی
درمانگاه تخصصی
راهنمای مراجعین
تعرفه ها
نقشه بیمارستان
آدرس بیمارستان
خدمات قابل ارائه
پزشکان متخصص بیمارستان
نحوه پذیرش بیمارستان
منشور حقوق بیمار
منشور اخلاقی کارکنان
بیمه های طرف قرارداد
قوانین و مقررات بیمارستان
پاسخگویی و رسیدگی به شکایات
فرم های موردنیاز
شماره های تماس
آموزش به بیماران و همراهان
دفترچه راهنمای بیماران
سوالات متداول
اعمال جراحی شایع در بیماران
اعمال کمیته اخلاق بالینی بیمارستان
ساعات ملاقات
خدمات الکترونیک
فرم رضایت سنجی بیمار
جواب آزمایش
گزارش خطا
طرح شکایت
نظرسنجی ارباب رجوع
درمانگاه
معرفی درمانگاه
برنامه پزشکان درمانگاه
نوبت دهی الکترونیکی
نوبت دهی تلفنی
تماس با ما
آدرس
شماره های تماس
پرسش و پاسخ
ارتباط با ریاست
صفحه اصلی
خدمات الکترونیک
فرم رضایت سنجی بیمار
بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) کازرون
این پرسشنامه به منظور سنجش میزان رضایت شما از خدمات ارائه شده به بیمار شما در این بیمارستان تهیه گردیده است،خواهشمند است به سوالات مطرح شده با دقت پاسخ دهید تا با همیاری شما به سطح مطلوبی از ارائه خدمات دست یابیم،پیشاپیش از همکاری صمیمانه شما کمال تشکر را داریم.
فرم رضایت سنجی گیرندگان خدمت( بیمار و همراه بیمار)
نام بخش بستری
...
اورژانس
اتاق عمل
NICU
اطفال
زنان
جراحی
داخلی
ENT
ICUجراحی
ICU داخلی
دیالیز
زایمان
شیمی درمانی
کولیز
پاسخ دهنده
بیمار
همراه بیمار
علت انتخاب بیمارستان :
رضایت در مراجعات قبلی
معرفی پزشک
نزدیکی محل
توصیه دوستان
هزینه پایین
ارجاع از سایر مراکز
طرف قرارداد بودن بیمارستان با بیمه تکمیلی
موجود بودن نیروها ی متخصص و تجهیزات در این مرکز
جنسیت :
مذکر
مونث
میزان تحصیلات :
...
بی سواد
سوادخواندن و نوشتن
زیردیپلم
تحصیلات دانشگاهی
محل سکونت :
بومی
غیربومی
آیا به هنگام مراجعه با کمبود تخت خالی مواجه شدید؟
بلی
خیر
انتظامات : -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پرسنل نگهبانی در بدو ورود به بیمارستان من را درست راهنمایی کردندو برخورد خوبی با من داشتند ؟
...
زیاد
تا حدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از انتظامات :
بیماربر و کمک بهیار : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
حضور به موقع بیماربر برای جابجایی بیمار
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
خدمات کمک پرستاران در انجام امور شخصی (غذا خوردن، از تخت خارج شدن ، لباس پوشیدن و...)
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از بیماربر و کمک بهیار:
پذیرش : ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
طرز برخورد مناسب پرسنل پذیرش و ارایه توضیحات در رابطه با نوع بیمه،هزینه ها،نوع اتاق،و سایر موارد مورد نیاز با صبر و آرامش :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
سرعت تشکیل پرونده و رعایت نوبت پذیرش در این بیمارستان :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
سرعت انتقال به بخش پس از اتمام مراحل پذیرش :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
طول مدت انتظار جهت انجام عمل جراحی :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از کارکنان پذیرش و صندوق :
خدمات پزشکی : ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
انجام به موقع مراقبت های پزشکی :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
حفظ حریم شما در هنگام معاینه پزشکی :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
اختصاص زمان کافی توسط پزشک جهت معاینه بیمار :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
در طی مراحل تشخیص و درمان به نظرات من توجه کافی شد :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
نحوه پاسخگویی پزشکان به سوالات بیماران و طرز برخورد ایشان :
...
زیاد
تاحدودی
کم
در انجام مداخلات تهاجمی(اعمال جراحی و...) توضیحات و آموزش کافی توسط پزشک به من ارایه گردید و در این مورد آزادانه تصمیم گرفتم :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ارایه آموزش های لازم در طول درمان و ترخیص توسط پزشک به بیمار و همراهیان :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از خدمات پزشکی :
خدمات پرستاری : --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
پرستاران رفتار محترمانه با من داشته اند.
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
در هر شیفت پرستار مراقب من، خود را معرفی می کرد .
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
پرستاران در ابتدای بستری راهنمایی لازم در خصوص معرفی بخش، دستبند شناسایی، زنگ احضار و ... را انجام دادند.
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
پرستاران در طول بستری در خصوص بیماری و داروهای مورد استفاده آموزش های لازم را به من و همراهیانم دادند.
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
پرستاران بخش در موارد مورد نیاز به موقع بر بالینم حضور می یافتند
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
پرستاران حریم خصوصی من را در زمان انجام خدمات بالینی رعایت می کردند .
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
پرستاران پیگیر اقدامات تشخیصی مانند: سونوگرافی، آزمایشات، عکس، سی تی اسکن و ... من بوده اند.
...
زیاد
تاحدودی
پرستاران قبل از انجام هر اقدام و کارهای مراقبتی، اطلاعات و توضیحات لازم را به من می دادند.
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
برای برطرف نمودن درد ناشی از بیماریم، اقدامات لازم را انجام می دادند .
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
رضایت کلی شما از مراقبت های پرستاری چه میزان است.
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از خدمات پرستاری:
امکانات رفاهی و فضای فیزیکی بخش : ---------------------------------------------------------------------------------------------
شرایط و امکانات محوطه (فضای سبز، بوفه، امکانات رفاهی)
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
فضای اتاق بستری (تراکم تخت ها، دمای اتاق، نور،سکوت و...)
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
امکانات رفاهی بخش (تلویزیون،آب سرد کن، صندلی، ملحفه،پتو و....)
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
امکانات موجود برای همراهان (صندلی،غذا و....)
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
مناسب بودن شرایط و ساعات ملاقات :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
وجود تابلو و علائم راهنما در بیمارستان برای مراجعه به واحدهای مختلف :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
وجود مکان مناسب و امکانات لازم جهت انجام فرایض دینی :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از خدمات رفاهی :
دارو خانه : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
موجود بودن داروها و لوازم پزشکی مورد نیاز :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
طرز برخورد و پاسخگویی کارکنان :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
نحوه پذیرش و مدت انتظار :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از دارو خانه :
تصویربرداری : ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
طرز برخورد و پاسخگویی کارکنان تصویربرداری (رادیولوژی-سونوگرافی-CT ...)، ارایه آموزش و توضیحات لازم :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
مدت زمان انتظار در واحد تصویربرداری :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از واحد تصویر برداری :
آزمایشگاه : ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
طرز برخورد و پاسخگویی کارکنان آزمایشگاه، ارایه آموزش و توضیحات لازم :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
مدت زمان انتظار در واحد آزمایشگاه :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
انجام شدن تمام آزمایشات در بیمارستان :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از واحد آزمایشگاه :
بیمه گری : ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
راهنمایی های کارشناس بیمه و نحوه برخورد ایشان :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از واحد بیمه گری:
ترخیص و صندوق : ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
طرز برخورد کارکنان صندوق و ارایه راهنمایی لازم برای انجام امور بیمه گری
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
مدت زمان انتظار جهت پرداخت وجه :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
برخورد و راهنمایی های کارکنان طی مراحل ترخیص :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
سرعت انجام مراحل ترخیص :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از واحد ترخیص :
تغذیه : -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
غذای سرو شده (طعم ومزه، دما، مقدار و تمیزی ظروف)
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
رعایت رژیم غذایی بیمار :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ساعت توزیع غذا :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
طرز برخورد متصدی توزیع غذا و نظافت و آراستگی ایشان :
...
زیاد
تاحدودی
کم
مواجه نشدن با موضوع
ملاحظات (علت رضایت کم) از واحد تغذیه :
جهت پاسخگویی به دو سوال زیر 15 روز بعد با شما تماس خواهیم گرفت(خاص بیماران بستری)
آیا بعداز مرخصی از بیمارستان بعلت عدم بهبودی کامل مجبور به مراجعه مجدد به این بیمارستان شدید؟
بلی
خیر
آیا بعداز مرخصی از بیمارستان بعلت عدم بهبودی کامل مجبوربه مراجعه مجدد پزشک یا بیمارستانی دیگر شدید؟
بلی
خیر
چنانچه لازم باشد مجددا تحت مراقبت قرار گیرید آیا به این بیمارستان خواهید آمد؟
بلی
خیر
آیا در صورت نیاز به بستری شدن به اقوام و دوستان خود این بیمارستان را پیشنهاد می کنید؟
بلی
خیر
شماره تلفن تماس در صورت تمایل :
لطفا پیشنهادات،انتقادات و شکایات خود را جهت بهتر شدن کیفیت ارایه خدمات درمانی به ترتیب اولویت ذکر نمایید:
کد امنیتی را وارد کنید:
ارسال